loading...
whatever you like
Mohammad.H.O بازدید : 40 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و بی رقیب DAEMON Tools Ultra ابزاری پیشرفته در امر شبیه سازی CD/DVD می باشد که به شما امکان ایجاد یک کپی پشتیبان به صورت ایمیج از دیسک را می دهد. این کپی برابر اصل با استفاده از درایو مجازی DAEMON Tools می تواند بدون نیاز به نسخه اصلی دیسک در اجرای بازی و یا نرم افزار ی که به CD یا DVD خود برای اجرا نیاز دارد مورد استفاده قرار گیرد.همچنین قابل ذکر است که نرم افزار اکثر Image های محافظت شده و غیر محافظ اعم از: Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks و… را اجرا می نماید مثل اینکه CD/DVD اصل برنامه را در اختیار دارید! همچنین خود برنامه نیز قادر است از تمام سی دی و دی وی دی ها فایل ایمیج iso تهیه کند.

 

 
Mohammad.H.O بازدید : 142 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

Battlefield Hardline PC-CPY

|کرک فیکس Battlefield.Hardline.Crackfix-CPY اضافه شد|

 

Mohammad.H.O بازدید : 35 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است. یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۱.۹گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update.1-CODEX اضافه شد|

 

Mohammad.H.O بازدید : 31 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

 

Minority Report Season 1 Web-DL (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت هشتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|بازبینی و سانسور شده|

 

 

نام سریال: Minority Report Season 1 – فصل اول سریال گزارش اقلیت

ژانر: درام، تخیلی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۰/۱۶۰ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL x265 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان این سریال ۱۰ سال پس از پایان Pre-crime ( واژه ابداع شده توسط نویسنده فیلیپ کی دیک به معنای ” جنایات هنوز مرتکب نشده”) روایت می‌شود و یکی از ۳  آینده‌نگرها با انسانی عادی دست و پنجه نرم می‌کند. اما همچنان توسط الهام‌هایی که از آینده به او می‌شود، مورد حمله قرار می‌گیرد. نقش اصلی سریال یک زن کاراگاه به نام مگان گود است که به یک آینده‌نگر (استارک استند) کمک می‌کند تا از هنرش برای مبارزه با جرم و جنایت استفاده کند. استند پیش از آشنا شدن با مگان گود تلاش می‌کرد تا از آینده‌اش مطلع شود. هسته‌ی اصلی فیلم درباره‌ی آگاهی از آینده است و …

 

Mohammad.H.O بازدید : 37 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Hitman Agent 47 Bluray/HDRip (2015) Mkv

|بازبینی و سانسور شده|

|نسخه های بلوری Bluray 720p & 1080p اضافه شد|

 

 

نام فیلم: Hitman: Agent 47 – هیتمن: مامور شماره ۴۷

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، جنایی، هیجان انگیز

مدت زمان: ۹۶دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۲۶ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDRip 720p/HDRip 1080p/Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: «هیتمن: مأمور شماره ۴۷»(Hitman: Agent 47) اقتباسی است از یک بازی ویدئوی پرطرفدار. این فیلم همچنین بازسازی فیلمی با همین عنوان در سال ۲۰۰۷ است. ممکن است این سئوال به ذهن خطور کند که این فیلم چه چیزی دارد که دو دیگر محصول ساخته شده از روی این داستان نداشته اند. پاسخ: هیچ. قاتلی به زنی کمک می کند تا پدرش را پیدا کنند و پرده از رازهای اجدادی اش بردارد و …

  

Mohammad.H.O بازدید : 47 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

این مجموعه از تصاویر زمینه شامل با کیفیت ترین تصاویر با موضوع فضا و اشیا پیرامون آن می باشد. شما در این دوره می توانید تا والپیپرهای زیبایی را در زمینه های مختلف و اکثرا سیاه و با فضای پیرامون کهکشان داشته باشید و آنها را برای دسکتاپ خود تنظیم نمایید. این مجموعه شامل بهترین و زیباترین تصاویر بوده و امکان استفاده برای کارهای هنری را نیز دارا می باشد.

 

100 Space Fantasy Wallpapers

 

100 Space Fantasy HD Wallpapers Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 100 والپیپر فضای فانتزی

Mohammad.H.O بازدید : 48 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

در این مجموعه از تصاویر زمینه برای شما کاربران محترم دانلودها تصاویری با زمینه های زیبا و موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه را می توان از جدیدترین والپیپرهای سال ۲۰۱۵ دانست که به تازگی ارائه شده اند و سبک های مختلف هنری را شامل می شود. پس این مجموعه را دریافت گرده و به دسکتاپ خود روح تازه ای را اعطا نمایید.

 

60 Amazing Rendering HD Wallpapers

 

60 Beautiful Rendering HD Wallpapers Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 60 والپیپر گوناگون

 

Mohammad.H.O بازدید : 20 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

این مجموعه از تصاویر زمینه که به صورت گوناگون و پر از موضوعات مختلف قرار داده شده است شامل تصاویری رنگی و مدرن و گاها نیز تصاویری با چاشنی کلاسیکی می باشد که مطمئنا برای تمام سلیقه ها مناسب می باشد. از بارز ترین ویژگی های این مجموعه می توان به با کیفیت بودن تصاویر و همچنین جدید بودن آنها نیز اشاره کرد. هم اکنون می توانید این تصاویر زمینه را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید. 

 

33 Wallpaper on a Desktop

 

33 Wallpapers on a Desktop Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 33 والپیپر برای دسکتاپ

 

Mohammad.H.O بازدید : 33 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

در این مجموعه از تصاویر زمینه می توانید والپیرهای زیبایی را که با زمینه رنگی و بسیار زیبا طراحی شده اند را مشاهده نمایند. این تصاویر که برای دانلود قرار داده شده اند دارای بهترین کیفیت می باشند و مناسب برای استفاده در کارهای گرافیکی و هنری و به خصوص استفاده به عنوان والپیپر در دسکتاپ ویندوز می باشند. تصاویر پیش رو دارای کیفیت بالایی می باشند که همگی از ویژگی های بارز این مجموعه می باشد.

 

60 Beautiful Macro HD Wallpapers

 

60 Beautiful Macro HD Wallpapers Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 60 والپیپر گوناگون با زمینه زیبا

 

Mohammad.H.O بازدید : 22 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

در این پست برای شما عزیزان دومین سری از والپیپرهای مخصوص فصل پاییز را قرار داده ایم که امیدواریم مورد رضایت شما واقع شود. این والپیپرها با زمینه نارنجی و زرد به چشم می آیند و شامل تصاویر بسیار زیبایی با زمینه پاییزی هستند که سعی در نمایش ویژگی های خارق العاده این فصل دارد. این مجموعه شامل ۵۰ والپیپر جذاب و با کیفیت بسیار بالا می باشد که مناسب استفاده در تصویر زمینه دسکتاپ و همچنین کارهای هنری و فتوگرافی می باشد. هم اکنون می توانید این تصاویر را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

50 Beautiful Autumn HD Wallpapers

 

50 Beautiful Autumn HD Wallpapers Cover%28Downloaha.com%29 دانلود مجموعه 50 والپیپر پاییزی

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 2,601
  • بازدید کلی : 40,804