loading...
whatever you like
Mohammad.H.O بازدید : 34 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

مى توان گفت این نسخه نسبت به نسخه های دیگر Final Fantasy، از طرفداران بیشترى بر خوردار بوده  و علت اصلى آن تغییرات اساسى که در بازی به وجود آمده، است.عنوانی که بر پایه شخصیت Lightning مى چرخد و او باید نقش ناجى دنیا را ایفا کند. نسخه Lightning Returns، سومین و آخرین نسخه از سیزدهمین قسمت Final Fantasy است. با توجه به ضعف دو نسخه پیشین، ” بازگشت لایتنینگ ” مى توانست با پیشرفتى قابل قبول، عنوانى مناسب و در شأن طرفداران سرى با سابقه Final Fantasy باشد. اما ظاهرا طرفداران قدیمى فاینال فانتزى نتوانستند آن طور که باید با این نسخه خوى بگیرند. اولین توجیه، تغییرات بسیار گسترده این نسخه است که ” بازگشت لایتنینگ ” را از ریشه ها بسیار دور کرده اند. این دورى از ریشه ها هم به نفع این نسخه بوده اند و هم به ضرر آن. چرا که طرفداران قدیمى از این نسخه فاصله گرفته اند اما در عوض طرفداران جدیدى به سمت این نسخه آمده اند. داستان عنوان Lightning Returns: Final Fantast XIII پیرامون شخصیت Lightning که در نسخه Final Fantasy XIII-2 نیز ایفاى نقش کرد، جریان دارد.

Lightning Returns Final Fantasy XIII PC-CODEX

 

Lightning Returns Final Fantasy XIII pc cover small دانلود بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII برای PC

 

Mohammad.H.O بازدید : 36 پنجشنبه 19 آذر 1394 نظرات (0)

وقایعِ BO3 چهل سال بعد از BO2 اتفاق می‌افتد و در این بین شما شاهد این هستید که روبات‌های کوچکِ نسخه‌ی قبلی، تبدیل به چه هیولاهایی شده‌اند! گیم‌پلی بازی به لطف سیستم پریدن‌های AW بی‌شباهت به عناوین تخیلی همانند Crysis نیست و البته بسیار سریع‌تر هم شده است. در طول نمایش‌های بازی شاهد چیزهایی هستید که در نسخه‌های قبلی هم بودند اما در اینجا به شکل متفاوت‌تری گنجانده شده‌اند. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم. تغییرات عمده‌ای در سلاح‌های بازی حاصل شده و شما حتی می‌توانید از دست خود به عنوان یک سلاح گرم استفاده کنید و به وسیله‌ی آن دشمنان را آتش بزنید! با این اوصاف می‌توان گفت که شرایط گیم‌پلی بازی دیگر همانند قبل نیست و شما رسما با یک بازیِ علمی تخیلی که بسیاری از تکنولوژی‌های نظامیِ آن فعلا به شکل گسترده کار گرفته نشده، مواجه خواهید شد.

Call of Duty Black Ops III PC-RELOADED

|آپدیت Update.3-RELOADED اضافه شد|

 

Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC

 

Mohammad.H.O بازدید : 56 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

داستان در سری Rainbow Six اهمیت بسیار کمی دارد. تقابل نیرو‌های ضد‌تروریستی با تروریست‌ها برای نجات گروگان و یا خنثی‌سازی بمب، تنها روایت مختصری از داستان است که فقط زمینه‌ای برای ارایه یک گیم‌پلی جذاب به شمار می‌روند. در Siege داستان در مورد تقابل گروه رینبو با نیرو‌های «White Masks» است که هویتی نامشخص دارند و در سراسر جهان به خراب‌کاری می‌پردازند. اهمیت کم‌تر داستان در آخرین نسخه  پر‌رنگ‌تر نیز شده و از آن‌جایی که شاهد یک اثر مبتنی بر همکاری تیمی و بازی چند‌نفره هستیم، داستان کم اهمیت‌ترین عنصر بازی به شمار می‌رود. ولی گیم‌پلی جایی است که Siege حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. یوبی‌سافت در جریان معرفی بازی، آن را اثری «فاقد بخش داستانی» معرفی کرد که بر روی ارایه یک تجربه جذاب چند‌نفره تمرکز می‌کند. البته نبود بخش داستانی، به منزله نبود بخش تک‌نفره نیست و گیمر‌ها می‌توانند به تنهایی مراحل آموزشی را برای حرفه‌ای شدن در بازی پشت سر بگذارند یا حالت «Terrorist’s Hunt» را به همراهی هوش مصنوعی بازی کنند. ولی تا زمانی که Siege را به همراه دوستانتان بازی نکنید، لذتی از آن نخواهید بود.

Tom Clancys Rainbow Six Siege PC-CODEX

 

Tom Clancys Rainbow Six Siege pc cover small دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege برای PC

 

Mohammad.H.O بازدید : 54 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

بازی Dragon Quest Heroes توسط  Omega Force، خالق بازی های  محبوب Dynasty Warriors و Samurai Warriors توسعه یافته است. این شرکت بازی های متعددی به سبک رزمی بر اساس دارایی های جواز دار خود در سال های اخیر طراحی کرده است، از جمله Fist of the North Star: Ken’s Rage و One Piece: Pirate Warriors. همراه با تعداد زیادی از شخصیت ها و موجودات سری Dragon Quest شرکت  Square Enix، بازی Dragon Quest Heroes تلاش میکند تا از سیستم سنتی گیم پلی مبتنی بر نوبت اجداد خود خارج شده و بازیکنان را در وسط میدان جنگ وسیع پر از صدها نفر از شخصیت های دشمن.قرار دهد.  بازیکنان در کنار شخصیت های هم تیمی خود که توسط هوش مصنوعی کنترل میشوند وارد زمین نبرد میشوند و تلاش میکنند تا پایگاه های دشمن را تصرف کرده و آن را از وجود سپاهیان دشمن پاک کنند. نسخه Steam بازی Dragon Quest Heroes شامل یازده اسلحه انفجاری خواهد بود که قبلا به عنوان DLC برای نسخه پلی استیشن ۴ منتشر شده بود. همچنین این نسخه شامل دو نقشه جایزه خواهد بود که در نسخه انتشار یافته برای کنسول اصلی بازی وجود ندارند. بازی Dragon Quest Heroes وعده یک سبک بازی استراتژی گرا را میدهد همراه با مکانیزم نبردی آن که به بازیکنان اجازه می دهد تا اعضای تیم خود را به سطح های بالاتر ارتقا دهند تا به کسب مهارت های مبارزه جدید بپردازند.همچنین برای گسترش گزینه های تاکتیکی بازی، بازیکنان میتوانند هیولاهای شکست داده شده در بازی را به عضویت تیم خود درآورده و همراه خود به جنگ ها اعزام کنند تا در کنار آنها به مبارزه بپردازند.

Dreamfall Chapters Book Four Revelations PC-RELOADED

 

Dragon Quest Heroes Slime Edition pc cover small دانلود بازی Dragon Quest Heroes Slime Edition برای PC

 

Mohammad.H.O بازدید : 27 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

HELLDIVERS یک عنوان بسیار موفق امسال می باشد که ابتدا برای کنسول های سونی عرضه شد و در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۵ برای کامپیوتر انتشار یافت. این بازی در سبک Co-op، اکشن و شوتر دونفره می باشد که کمپانی Arrowhead Game Studios آن را توسعه داده و PlayStation Mobile Inc. آن را منتشر کرده است. شما در این بازی بخشی از تیم حرفه ای HELLDIVERS می باشد و باید با هم تیمی های خود به دفاع از سرزمین Super Earth بپردازید. در این راه شما باید با دشمنان بشریت جنگیده و نگذارید تا بیگانگان شما را تسخیر کنند. بازی در محیطی درون-فضایی و اکشن رخ می دهد.

HELLDIVERS PC-CODEX

 

HELLDIVERS pc cover دانلود بازی HELLDIVERS برای PC

 

Mohammad.H.O بازدید : 45 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

جدیدترین عنوان سری بازی های Assassin's Creed با عنوان Syndicate چندی پیش عرضه شد. این عنوان دارای باگ ها و ایرادات بسیار زیادی بوده که در مرور زمان با ارائه آپدیت ها سعی در برطرف سازی آن ها می شود. در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین آپدیت این بازی را با عنوان آپدیت نسخه ۱٫۲۱ از وبلاگ znjdl دریافت نمایید. هم چنین لیست تغییرات در یک فایل جداگانه در ادامه مطلب قرار داده شده است.

 

Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود آپدیت جدید بازی Assassins Creed Syndicate Update v1.21

Mohammad.H.O بازدید : 142 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

Battlefield Hardline PC-CPY

|کرک فیکس Battlefield.Hardline.Crackfix-CPY اضافه شد|

 

Mohammad.H.O بازدید : 35 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است. یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۱.۹گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update.1-CODEX اضافه شد|

 

Mohammad.H.O بازدید : 27 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

داستان، در شهر بوستون واقع در در ایالت ماساچوست و حوالی آن رخ می‌دهد. برای اولین بار در تاریخ سری فال‌اوت، بازی قبل از بمباران اتمی آغاز خواهد شد. در نمایش E3 ما شاهد یک خانواده سه نفره بودیم که در آرامش با هم زندگی می‌کردند. به یکباره صدای آژیر خطر نواخته می‌شود و آن ها به پناهگاه « Vault» شماره ۱۱۱ که به نظر می‌رسد در همان نزدیکی است، می‌روند. در همین هنگام است که ریزش اتمی صورت می‌گیرد. داستان از اینجا کات می‌خورد و به ۲۰۰ سال بعد منتقل می‌شود. دیگر با آن شهر منظم و آباد روبرو نیستیم. تا جایی که چشم کار می‌کند ویرانی و خرابیِ ناشی از بمباران است. داستان اصلی بازی از اینجا آغاز می‌شود. حال دست بازیباز آزاد است تا هرجا که می‌خواهد برود و هرکاری که دوست دارد انجام دهد. دنیایی بیکران و پویا پیش روی اوست. وجود ۱۱۱ هزار خط دیالوگ (مجموع دیالوگ‌های اسکایریم + فال‌اوت ۳) نیز دلیل محکمی بر عظمت بازی است. سازندگان بازی همچنین وجود بیش از ۱۳ هزار خط محاوره برای شخصیت اصلی بازی را نیز تایید کرده‌اند.

Fallout 4 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۹.۵گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Fallout 4 Update v1.1.30-CODEX اضافه شد|

 

Mohammad.H.O بازدید : 83 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است. یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

 

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۲۱.۵گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Mohammad.H.O بازدید : 38 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

وقایعِ BO3 چهل سال بعد از BO2 اتفاق می‌افتد و در این بین شما شاهد این هستید که روبات‌های کوچکِ نسخه‌ی قبلی، تبدیل به چه هیولاهایی شده‌اند! گیم‌پلی بازی به لطف سیستم پریدن‌های AW بی‌شباهت به عناوین تخیلی همانند Crysis نیست و البته بسیار سریع‌تر هم شده است. در طول نمایش‌های بازی شاهد چیزهایی هستید که در نسخه‌های قبلی هم بودند اما در اینجا به شکل متفاوت‌تری گنجانده شده‌اند. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم. تغییرات عمده‌ای در سلاح‌های بازی حاصل شده و شما حتی می‌توانید از دست خود به عنوان یک سلاح گرم استفاده کنید و به وسیله‌ی آن دشمنان را آتش بزنید! با این اوصاف می‌توان گفت که شرایط گیم‌پلی بازی دیگر همانند قبل نیست و شما رسما با یک بازیِ علمی تخیلی که بسیاری از تکنولوژی‌های نظامیِ آن فعلا به شکل گسترده کار گرفته نشده، مواجه خواهید شد.

Call of Duty Black Ops III PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳۲.۸گیگابایت به پست اضافه شد|

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 2,594
  • بازدید کلی : 40,797