loading...
whatever you like
Mohammad.H.O بازدید : 137 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

ساخته شرکت مشهور Supercell سازنده بازی جنگ قبیله ها

امتیاز ۴٫۸ در گوگل پلی اتفاقی نیست!

Boom Beach یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که پس از مدت ها انتظار برای اندروید منتشر شده است. در این بازی استراتژی فوق العاده زیبا باید مدیریت نیروهای خود را بر عهده بگیرید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا جزیره های دشمنان را تسخیر نمایید و قلمرو خود را توسعه بخشید. با گذشت زمان و تسخیر جزیره های بیشتر می توانید ارتش خود را تقویت نمایید و جزیره های بیشتری را داشته باشید، همچنین می توانید سلاح و تجهیزات خود را ارتفا دهید.

ویژگی های بی نظیر بازی:

– کاوش مجمع الجزایر گرمسیری بزرگ پر از خطر و گنج

– بازی با هزاران بازیکن دیگر و حمله به پایگاه دشمن

– کنترل حمله های خود و حمله به پایگاه دشمن

– کشف قدرت مرموز از مجسمه های باستانی و کریستال ها

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

Mohammad.H.O بازدید : 83 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است. یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

 

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۲۱.۵گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Mohammad.H.O بازدید : 123 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

نسخه All-in-One (به اختصار: AIO) ویندوز ۱۰ منتشر شد! این نسخه دارای تمامی ریلیزهای ویندوز ۱۰، در یک فایل ISO با حجم بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های این نسخه، می توان به وجود دستورات اجرایی که تنها با یک کلیک کار می کنند اشاره کرد. این دستورات شامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز، غیرفعال کردن Windows Defender، غیرفعال/فعال کردن Telemetry و وجود فعال ساز و کلیدهای رسمی برای فعال سازی هرچه راحت تر ویندوز شما اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل ویندوزهای موجود در این پکیج و هم چنین سایر مشخصات و دانلود به طور کاملا رایگان با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این نسخه دارای محتوای اوریجینال ویندوز ۱۰ به همراه کلیه آپدیت ها تا تاریخ ۱۵نوامبر ۲۰۱۵ می باشد.

Windows 10 5in1 10586 x64/x32 en-US Nov2015 TechTools

 

Mohammad.H.O بازدید : 41 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

 

Into the Badlands Season 1 HDTV (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت اول در ادامه مطلب قرار گرفت|

|بازبینی و سانسور شده|

 

نام سریال: Into the Badlands Season 1

ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۹۵/۲۳۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p/HDTV x265 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: ندارد، در حال ترجمه…

خلاصه داستان: سریال Into the Badlands در سبک هنر های رزمی و برداشتی آزاد از داستانی کلاسیک چینی به نام سفر به غرب می باشد و داستان مبارزی حرفه ای به نام سانی با بازی Daniel Wu را بیان می کند که به همراهی پسری جوان برای رسیدن به حقیقت، قدم در مسیری خطرناک در سرزمینی پر از بی رحمی ها میگذارند و …

mohammad.f بازدید : 33 یکشنبه 24 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود قسمت سوم 3 سریال عطسه

Atse-E03

محصول : ایران 1394

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : جواد رضویان، سیامک انصاری، مهران غفوریان

 

خلاصه داستان : مجموعه عطسه دارای ایتم های اجتماعی و طنز میباشد برای شبکه خانگی

Mohammad.H.O بازدید : 38 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

وقایعِ BO3 چهل سال بعد از BO2 اتفاق می‌افتد و در این بین شما شاهد این هستید که روبات‌های کوچکِ نسخه‌ی قبلی، تبدیل به چه هیولاهایی شده‌اند! گیم‌پلی بازی به لطف سیستم پریدن‌های AW بی‌شباهت به عناوین تخیلی همانند Crysis نیست و البته بسیار سریع‌تر هم شده است. در طول نمایش‌های بازی شاهد چیزهایی هستید که در نسخه‌های قبلی هم بودند اما در اینجا به شکل متفاوت‌تری گنجانده شده‌اند. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم. تغییرات عمده‌ای در سلاح‌های بازی حاصل شده و شما حتی می‌توانید از دست خود به عنوان یک سلاح گرم استفاده کنید و به وسیله‌ی آن دشمنان را آتش بزنید! با این اوصاف می‌توان گفت که شرایط گیم‌پلی بازی دیگر همانند قبل نیست و شما رسما با یک بازیِ علمی تخیلی که بسیاری از تکنولوژی‌های نظامیِ آن فعلا به شکل گسترده کار گرفته نشده، مواجه خواهید شد.

Call of Duty Black Ops III PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳۲.۸گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Mohammad.z.o بازدید : 37 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم گینس

دانلود فیلم گینس با کیفیت بالا و عالی DVD

 

دانلود فیلم گینس با لینک مستقیم و رایگان

Gines-poster1


موضوع : فیلم طنز

فرمت : Mp4

حجم : 649 مگابایت

سال انتشار : ۱۳۹۴

محصول : ایران

کارگردان : محسن تنابنده

بازیگران : رضا عطاران، محسن تنابنده و حسین اسکندری و . . .

 

خلاصه داستان : داستان سه برادری است که در یک مزرعه شترمرغ و در حاشیه تهران به سختی زندگی می‌کنند. آن‌ها تلاششان برای ثبت نام یک شترمرغ در گینس است که این تصمیم آن‌ها را درگیر یک سری ماجراها می‌کند.

Mohammad.H.O بازدید : 34 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRar 3.93 (x86 – x64) Final Full Version : 

- امکان تکه تکه کردن فایلهای بزرگ

- بالاترین حد فشردگی در مورد اکثر فایلها

و...

Mohammad.H.O بازدید : 323 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

 

American Ultra Bluray (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده|

 

 

نام فیلم: American Ultra – تعصب امریکایی

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، کمدی

مدت زمان: ۹۶دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۵۳ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: فرد معتادی، که در واقع مأمور دولت است، به عنوان مسئول براندازی شناخته می¬شود. اما دستگیری او دشوارتر از چیزی است که تصور می شود و …

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 2,554
  • بازدید کلی : 40,757