loading...
whatever you like
Mohammad.H.O بازدید : 250 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

 

Everest Web-DL (2015) Mkv

|بازبینی و سانسور شده|

 

 

نام فیلم: Everest – اورست

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: ماجراجویی، بیوگرافی، درام

مدت زمان: ۱۲۱دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۳ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: کولاک، تلاش برای فتح اورست را ناتمام می‌گذارد و …

 

Mohammad.H.O بازدید : 39 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

Maze Runner: The Scorch Trials Bluray (2015) Mkv

|بازبینی و سانسور شده|

 

 

نام فیلم: Maze Runner: The Scorch Trials – مازگرد: محاکمات اسکورچ

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، تخیلی، هیجان انگیز

مدت زمان: ۱۳۲دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۲۲ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: پس از گریز از ماز، گلادرها اکنون با مجموعهای از چالشها در جادههای باز یک مکان دورافتاده پر از موانع غیرقابل تصور روبرو هستند و …

 

Mohammad.H.O بازدید : 25 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

وقایعِ BO3 چهل سال بعد از BO2 اتفاق می‌افتد و در این بین شما شاهد این هستید که روبات‌های کوچکِ نسخه‌ی قبلی، تبدیل به چه هیولاهایی شده‌اند! گیم‌پلی بازی به لطف سیستم پریدن‌های AW بی‌شباهت به عناوین تخیلی همانند Crysis نیست و البته بسیار سریع‌تر هم شده است. در طول نمایش‌های بازی شاهد چیزهایی هستید که در نسخه‌های قبلی هم بودند اما در اینجا به شکل متفاوت‌تری گنجانده شده‌اند. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم. تغییرات عمده‌ای در سلاح‌های بازی حاصل شده و شما حتی می‌توانید از دست خود به عنوان یک سلاح گرم استفاده کنید و به وسیله‌ی آن دشمنان را آتش بزنید! با این اوصاف می‌توان گفت که شرایط گیم‌پلی بازی دیگر همانند قبل نیست و شما رسما با یک بازیِ علمی تخیلی که بسیاری از تکنولوژی‌های نظامیِ آن فعلا به شکل گسترده کار گرفته نشده، مواجه خواهید شد.

Call of Duty Black Ops III XBOX360-iMARS  |  RegionFree

برای دانلود نسخه pc اینجا کلیک کنید 

mohammad.f بازدید : 23 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

..:: همراه آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار ::..

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

mohammad.f بازدید : 336 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

 

Microsoft Office Select Edition 2016 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2016 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید. 

Mohammad.H.O بازدید : 20 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

۵ نبرد در ۲ دقیقه! اعداد فردی که غیرممکن به نظر میرسند و راه های بسیار زیادی که برای کشته شدن پیش رو شماست. شاید بتوان گفت هیچ بازی تا به حال همانند عنوان The Living Dungeon عرضه نشده است. تا حداکثر ۹نفر می توانند در نبردها شرکت داشته باشند و برای پیروزی خود تلاش کنند. حالت دیگر بازی، حالت مرحله ای می باشد که بیش از ۳۰ساعت بازی را در خود جای داده است و شما وظیفه دارید تا قهرمان خود را به سمت آزادی راهنمایی کنید. این بازی در سبک شبیه سازی، ماجراجویی و ایندی توسط کمپانی RadiationBurn توسعه و انتشار پیدا کرده است.

The Living Dungeon PC-SKIDROW

 

Mohammad.H.O بازدید : 52 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

Adobe AIR با اجرای یک سیستم بندی مناسب زمانبندی برای کامپیوتر قابلیت استفاده از برنامه های توسعه یافته ادوب را فراهم می آورد. می توانید با این برنامه پلاگین های مختلف HTML را اجرا کرده و همچنین با اجرای برنامه های توسعه یافته جاوااسکریپت و آجاکس برنامه های تحت وب را به خوبی اجرا و همچنین قابلیت های جدید از دسکتاپ خود را مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe AIR را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

..:: نسخه ویندزو و مک ::..

 

Mohammad.H.O بازدید : 24 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

 

Limitless Season 1 Web-DL (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت نهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|بازبینی و سانسور شده|

 

 

 

نام سریال: Limitless Season 1 – فصل اول سریال نامحدود

ژانر: درام، تخیلی، هیجان انگیز

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۷۰/۲۲۰ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL x265 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: سریال تلویزیونی "نامحدود" برگرفته شده از اثری با همین عنوان می باشد که در سال ۲۰۱۱ به صورت فیلم سینمایی عرضه شده است. داستان سریال روایتگر مردی است که می تواند از تمامی قابلیت های مغزش استفاده کند و …

 

mohammad.f بازدید : 133 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

آلبرت آینشتاین (به آلمانی: Albert Einstein) زاده ۱۴ مارس ۱۸۷۹ – درگذشته ۱۸ آوریل ۱۹۵۵)  فیزیک‌دان نظری آلمانی بود. او بیشتر به خاطر نظریّه نسبیت و بویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲) (که از معروف‌ترین روابط فیزیک بین غیرفیزیک‌دان‌هاست) شهرت دارد. علاوه بر این، او در بسط تئوری کوانتوم و مکانیک آماری سهم عمده‌ای داشت. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص به خاطر کشف قانون اثر فوتوالکتریک دریافت کرد. سال ۲۰۱۵ ۶۰ امین سالگرد درگذشت آلبرت انیشتین و ناپدید شدن مغز او می باشد. دانشمندان مختلفی به دنبال پیدا کردن دلیل باهوشی وی بوده اند. این مستند ماجرای دزدیده شدن مغز انیشتین توسط دکتر کالبد شکافی، و مناطقی که سفر کرده و همچنین دلیل متمایز بودن انشیتین را به تصویر میکشد.

mohammad.f بازدید : 33 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

پیرو این دوره که هم اکنون برای شما عزیزان قرار داده ایم شما قادر خواهید بود تا در آن بسیار قدرتمند تر با زبان های برنامه نویسی مختلف نظیر PHP و اسلیم فریمورک بهتر آشنا شده و بسیاری از نمونه کارها و برنامه کار بردی ساخته شده توسط آنها را مشاهده نمایید.این دوره بیشتر از اصول اولیه شروع خواهد کرد و رفته رفته با رسیدن به مباحث پیچیده تر شما را با مقال های عملی در برنامه ها بیشتر آشنا خواهد کرد.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 2,603
  • بازدید کلی : 40,806