loading...
whatever you like
Mohammad.H.O بازدید : 35 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

فصل ۱۵-۲۰۱۴ پر از اتفاقات مختلف در لیگ های معتبر اروپایی و سایر نقاط جهان بوده است. شما در این کلیپ زیبا می توانید ۲۰۰ حرکت و دریبل برتر در این فصل را مشاهده نمایید که شام صحنه هایی زیبا به همراه گل هایی باورنکردنی بوده است. این صحنه ها از لیگ های معتبر ورزیبای اروپایی و گاها آمریکایی انتخاب شده است که می تواند شامل صحنه هایی زیبا توسط برترین بازیکنان جهان باشد که با نمایش مهارت های اختصاصی خود شور زیادی را در زمین انداخته اند.

 

Top 100 Skill- Dribble Moves 2014-15

 

Top 100 Skill  Dribble Moves 2014 15 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ 100 دریبل برتر در فصل 15 2014

 

Mohammad.H.O بازدید : 21 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

نیمار که این سال جز سه بازیکن برتر جهان فوتبال قرار گرفته است امیدوار است با کسب توپ طلای امسال بتواند تا در ۲۴ سالگی به عنوان بازیکن برتر جهان نایل شود و افتخار بزرگی را برای خود رقم بزند. در این کلیپ زیبا می توانید برخی از دریبل های زیبای وی را در زمین مسابقات مشاهده کرده و لذت ببرید. نیمار که تخصص فوق العاده زیادی در دریبل بازیکنان دارد از همان حضور در سائوپائولو و بعدا در بارسلونا این شاکله را در خود حفظ کرده و با حرکات زیبای خود در زمین مسابقه صحنه های زیبا و مهیجی را رقم زده است. در این کلیپ زیبا نیز می توانید گلچینی از صحنه ها را مشاهده کرده و لذت ببرید.

 

Neymar Jr King Of Dribbling Skills 2015

 

Neymar Jr King Of Dribbling Skills 2015 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ نیمار پادشاه دریبل

 

Mohammad.H.O بازدید : 28 پنجشنبه 19 آذر 1394 نظرات (0)

در این کلیپ زیبا ۱۰ گل برتر کل دوران فوتبال فرانچسکو توتی مرد تمام نشدنی فوتبال و اسطوره باشگاه رم ایتالیا به نمایش در می آید. گل هایی که در رقابت های مختلف ملی و در جام جهانی جهانی و لیگ های معتبر به ثمر رسیده است. این گل ها مطمئنا در دل دوست داران این بازیکن مانده است و به عنوان خاطره هایی زیبا ماندگار شده است. هم اکنون می توانید این ۱۰ گل را به طور مستقیم و با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Francesco Totti Top 10 Goals Ever

 

Francesco Totti Top 10 Goals Ever Cover(Downloadha.com) دانلود کلیپ 10 گل برتر فرانچسکو توتی

 

Mohammad.H.O بازدید : 30 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

کلیپی زیبایی که برایتان آماده کرده ایم به مناسبت نزدیک شدن به انتخاب برترین بازیکن سال ۲۰۱۵ می باشد که رونالدو و مسی و نیمار در این لیست قرار گرفته اند. در این کلیپ می توانید تا مهارت های زیبای نیمار و رونالدو را در این فصل از رقابت ها مشاهده کرده و لذت ببرید. دو بازیکن در باشگاه های خود دارای بهترین عملکرد بوده و توانسته اند تا عملکرد درخشانی را داشته باشند. شما نیز می توانید این کلیپ و لحظات زیبای آن را با ما شریک شوید.

 

Cristiano Ronaldo vs Neymar JR Magic Skills Show 2014-15

 

Cristiano Ronaldo vs Neymar JR Magic Skills Show 2014 15 Cover(Downloadha.com) دانلود کلیپ مقایسه مهارت های نیمار و کریستیانو رونالدو در فصل 15 2014

 

Mohammad.H.O بازدید : 38 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

همواره فوتبال در سراسر دنیا ادامه دارد و در اقصی نقاط جهان از جمله اروپا شاهد گل های زیبای بسیاری هستیم که به ثمر رسیده می شود. در این کلیپ تقریبا کوتاه به برخی از این گل ها پرداخته و خاص ترین آنها انتخاب شده است که می توانید در قالب کیفیت خوب و عالی مشاهده نمایید. این گل ها محصور به لیگ های معتبر نبوده و گاها گل هایی را در لیگ های نه چندان معتبر شاهد هستیم که قطعا چشم ها را به این صحنه ها خواهد دوخت

 

Amazing Football Goals

 

Amazing Football Goals Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ شگفت انگیزترین گل های فوتبال

 

Mohammad.H.O بازدید : 101 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

 

 

در این کلیپ زیبا می توانید تا گل های شگفت انگیزی که در تمرینات تیم ها زده می شود را مشاهده نمایید. تمریناتی که فراتر از تصورات مردم برگزار می شود و بازیکنان در این تمرین ها سخت تلاش کرده و عملکردهای خود را نشان می دهند. برخی از این گل ها را که مشاهده می کنیم می تواند بسیار جذاب بوده و توسط بهترین بازیکنان جهان همچون نیمار و زلاتان زده شده است. هم اکنون می توانید این کلیپ را به طور مستقیم از سایت دریافت نمایید.

 

Amazing Football Goals Scored on Training

 

Amazing Football Goals Scored on Training Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ گل های شگفت انگیز به ثمر رسیده در تمرینات

Mohammad.H.O بازدید : 29 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

کلیپ مهیجی که برایتان آماده کرده ایم به نمایش برترین گل های فصل ۱۵-۲۰۱۴ پرداخته و بهترین وزیباترین گل های این فصل را در لیگ های معتبر به نمایش می گذارد. فصلی که با جام جهانی ۲۰۱۴ همراه شد و می توانید برترین گل هایی را نیز از این جام بین المللی شاهد باشید. گل هایی که توسط برترین بازیکنان جهان در تیم های مختلف لیگ جزیره و لالیگا و سایر لیگ های معتبر به قمر رسیده است.

 

50 Crazy And Amazing Football Goals 2014-15 Season

 

50 Crazy And Amazing Football Goals 2014 15 Season Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ 50 گل برتر و شگفت انگیز فوتبال در فصل 15 2014

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 2,589
  • بازدید کلی : 40,792