loading...
whatever you like
Mohammad.H.O بازدید : 54 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

بازی Dragon Quest Heroes توسط  Omega Force، خالق بازی های  محبوب Dynasty Warriors و Samurai Warriors توسعه یافته است. این شرکت بازی های متعددی به سبک رزمی بر اساس دارایی های جواز دار خود در سال های اخیر طراحی کرده است، از جمله Fist of the North Star: Ken’s Rage و One Piece: Pirate Warriors. همراه با تعداد زیادی از شخصیت ها و موجودات سری Dragon Quest شرکت  Square Enix، بازی Dragon Quest Heroes تلاش میکند تا از سیستم سنتی گیم پلی مبتنی بر نوبت اجداد خود خارج شده و بازیکنان را در وسط میدان جنگ وسیع پر از صدها نفر از شخصیت های دشمن.قرار دهد.  بازیکنان در کنار شخصیت های هم تیمی خود که توسط هوش مصنوعی کنترل میشوند وارد زمین نبرد میشوند و تلاش میکنند تا پایگاه های دشمن را تصرف کرده و آن را از وجود سپاهیان دشمن پاک کنند. نسخه Steam بازی Dragon Quest Heroes شامل یازده اسلحه انفجاری خواهد بود که قبلا به عنوان DLC برای نسخه پلی استیشن ۴ منتشر شده بود. همچنین این نسخه شامل دو نقشه جایزه خواهد بود که در نسخه انتشار یافته برای کنسول اصلی بازی وجود ندارند. بازی Dragon Quest Heroes وعده یک سبک بازی استراتژی گرا را میدهد همراه با مکانیزم نبردی آن که به بازیکنان اجازه می دهد تا اعضای تیم خود را به سطح های بالاتر ارتقا دهند تا به کسب مهارت های مبارزه جدید بپردازند.همچنین برای گسترش گزینه های تاکتیکی بازی، بازیکنان میتوانند هیولاهای شکست داده شده در بازی را به عضویت تیم خود درآورده و همراه خود به جنگ ها اعزام کنند تا در کنار آنها به مبارزه بپردازند.

Dreamfall Chapters Book Four Revelations PC-RELOADED

 

Dragon Quest Heroes Slime Edition pc cover small دانلود بازی Dragon Quest Heroes Slime Edition برای PC

 

Mohammad.H.O بازدید : 77 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

بازی درام پُر رمز و راز گاتیکی Knee Deep به نظر می‌رسد می‌خواهد جلوه‌دهنده‌ی آخرین عنوان استودیوی Telltale به سبک بازی Kentucky Route Zero باشد. داستان این بازی که در کثافت‌های فلوریدا اتفاق می‌افتد، روایت‌گر حکایت ۳ کاراکتر است؛ یک ژورنالیست (روزنامه‌نگار)، یک وبلاگ‌نویس و یک کارآگاه که هر سه در پی کشف راز خودکشی مرموز یک بازیگر ناموفق هالیوود هستند که جنازه‌ش در گوشه‌ی جاده پیدا شده. این بازی که توسط استودیوی Prologue Games (واقع در ایالت کارولینای شمالی) ساخته می‌شود از آن با عنوان “a swamp noir in three acts” (یک عنوان نوآر کثیف در ۳ نقش) نام برده شده است. مانند بسیاری از بازی‌های ماجرایی لوکاس‌آرتز در این بازی هم خبری از باخت نیست اما بنا بر نحوه‌ی بازی‌تان ممکن است دوستان‌تان یا احترام افراد و یا حتی وجهه‌ی اخلاقی خود را از دست بدهید.

Knee Deep Act 1 and 2 PC-POSTMORTEM

 

Knee Deep Act 1 and 2 pc cover small دانلود بازی Knee Deep Act 1 and 2 برای PC

 

Mohammad.H.O بازدید : 42 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

به جهان DiRT Rally خوش آمدید. دنیایی در بیابان های سوزان. در این نسخه تمامی مهارت های شما در رانندگی به چالش کشیده خواهد شد و مورد آزمون قرار خواهد گرفت. در طول مسیرهای پر پیچ و خم و خطرناک به شدت مراقب سرعت خود باشید زیرا یک اشتباه ضررهای جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. اگر تا پایان مسیر بتوانید بدون برخورد به جایی به خط پایان برسید، پاداش قابل توجهی دریافت خواهید کرد. در هر مرحله تست جداگانه از شما گرفته خواهد شد به طوری که تفاوت سطوح مسابقات را به خوبی درک کرده و در پایان مراحل به آنچنان مهارتی رسیده اید که می توانید در طیف گسترده ای از نواع آب و هوا به راحتی به رانندگی خود ادامه دهید. پس از پایان هر مرحله، وسیله نقلیه شما نیاز به رسیدگی دارد و اگر به مرور توحهی به آن نشود، آسیب جدی به مکانیک ماشین وارد خواهد شد. گرافیک خیره کننده، تجربه ۳ منطقه جدید، ۳۶ مرحله چالش برانگیز، رانندگی در طول روز و در شرایط جوی خشک، ابری، آفتابی، مرطوب، بارانی و برفی و در طول شب، گذشت از شهرهای ولز و مونت کارلو، بیش از ۲۰ مدل مختلف از ماشین های کلاسیک، تغییر فیزیک رانندگی و بهبود گیم پلی، امکان استخدام چهار مهندس برای کار بر روی وسیله نقلیه و مناظر چشمنواز در کنار موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد است.

DiRT Rally PC-RELOADED

 

DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC

 

Mohammad.H.O بازدید : 56 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

امسال جشن ۲۰ سالگی سری را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت کونامی سعی کرده تا با قدرت بیشتری نسخه‌ی جدید را وارد بازار کند و طرفدارهای قدیمی سری را راضی کند. در طی سال‌های گذشته و از سال ۲۰۰۸ شاهد افت این سری و جا ماندن آن از رقابت با سری FIFA بودیم. کونامی هر سال تغییرات گسترده‌ای را در بازی ایجاد می‌کرد تا اشتباهات سال گذشته‌ی خودش را جبران کند. غافل از این‌که در کنار تغییرات جدید، باز هم نکات منفی جدیدی را شاهد بودیم. متاسفانه طرفدارهای قسم خورده‌ی سری PES چشم خود را به روی ایرادهای بازی می‌بستند و هر سال از بازی راضی بودند. اما اگر بازی‌های قبلی را با دید فنی بررسی کنیم به عمق فاجعه پی می‌بریم. امسال نیز کونامی با همان وعده‌های تکراری بازگشته و ما نمی‌دانیم که باید به آن‌ها اعتماد کنیم یا خیر! بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است. همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است.

Pro Evolution Soccer 2016 PC-RELOADED

|آپدیت Update v1.03-RELOADED اضافه شد|

 

PES 16 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC

 

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC  شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD نقره ای به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

Mohammad.H.O بازدید : 26 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

مراسم امسال، برخلاف سال گذشته در لس آنجلس و تئاتر مشهور مایکروسافت برگزار می شود، سالنی که ۴ هزار تماشاگر را درون خود جای خواهد داد. این رویداد از طریق توییچ، یوتوب، یواستریم و وبسایت های مختلف گیم به صورت زنده نمایش داده خواهد شد و جف کیلی انتظار دارد تا رکورد ۲ میلیون تماشاگر سال گذشته شکسته شود.The Game Awards 2015 توسط شرکت ها و استودیوهای بازی سازی پشتیبانی می شود و Verizon و Go 90 به صورت مستقیم وظایف اسپانسری مراسم را به عهده گرفته اند. سال گذشته، جف کیلی برای برگزاری مراسم، ۱ میلیون دلار از سرمایه شخصی خود را در میان گذاشت.هیئت داوران این مراسم از میان برترین ژورنالیست ها و منتقدین بازی انتخاب شده اند و تا چند روز دیگر، ژوری از لیست بهترین های امسال پرده برخواهد داشت.این مراسم در تاریخ جمعه، ۱۳ آذرماه، ساعت ۰۵:۳۰ صبح به وقت محلی برگزار شد وبمدت ۳ ساعت به طول  انجامید.

|مراسم بصورت کامل با ۲ کیفیت HDTV 480p  و HDTV 720p در ادامه ی مطلب قرار گرفت|

|نسخه کم حجم اختصاصی HEVC x265 720p اضافه شد|

 

the game awards 2015 دانلود مراسم 2015 the Game Awards

 

Mohammad.H.O بازدید : 27 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

HELLDIVERS یک عنوان بسیار موفق امسال می باشد که ابتدا برای کنسول های سونی عرضه شد و در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۵ برای کامپیوتر انتشار یافت. این بازی در سبک Co-op، اکشن و شوتر دونفره می باشد که کمپانی Arrowhead Game Studios آن را توسعه داده و PlayStation Mobile Inc. آن را منتشر کرده است. شما در این بازی بخشی از تیم حرفه ای HELLDIVERS می باشد و باید با هم تیمی های خود به دفاع از سرزمین Super Earth بپردازید. در این راه شما باید با دشمنان بشریت جنگیده و نگذارید تا بیگانگان شما را تسخیر کنند. بازی در محیطی درون-فضایی و اکشن رخ می دهد.

HELLDIVERS PC-CODEX

 

HELLDIVERS pc cover دانلود بازی HELLDIVERS برای PC

 

Mohammad.H.O بازدید : 103 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

Ash vs Evil Dead Season 1 Webrip (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت ششم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|بازبینی و سانسور شده |

 

Ash vs Evil Dead season 1 cover small دانلود فصل اول سریال Ash vs Evil Dead 2015

 

نام سریال: Ash vs Evil Dead Season 1 – فصل اول سریال اش علیه شیطان مرده

ژانر: اکشن، کمدی، ترسناک

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۹ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۰۰/۱۷۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip x265 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: شخصیت اصلی داستان یعنی Ash یک مرد بی مسئولیت است که در ۳۰سال اخیر زندگی اش هیچ کاری نکرده، رشدی نداشته و از کشتن ارواح مرده جلوگیری کرده است. تا ناگهان طاعون های شیطانی دست در نابودی بشریت می گیرند و در این زمان، Ash به عنوان تنها امید بشریت تبدیل می شود و …

 

Mohammad.H.O بازدید : 30 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

کلیپی زیبایی که برایتان آماده کرده ایم به مناسبت نزدیک شدن به انتخاب برترین بازیکن سال ۲۰۱۵ می باشد که رونالدو و مسی و نیمار در این لیست قرار گرفته اند. در این کلیپ می توانید تا مهارت های زیبای نیمار و رونالدو را در این فصل از رقابت ها مشاهده کرده و لذت ببرید. دو بازیکن در باشگاه های خود دارای بهترین عملکرد بوده و توانسته اند تا عملکرد درخشانی را داشته باشند. شما نیز می توانید این کلیپ و لحظات زیبای آن را با ما شریک شوید.

 

Cristiano Ronaldo vs Neymar JR Magic Skills Show 2014-15

 

Cristiano Ronaldo vs Neymar JR Magic Skills Show 2014 15 Cover(Downloadha.com) دانلود کلیپ مقایسه مهارت های نیمار و کریستیانو رونالدو در فصل 15 2014

 

Mohammad.H.O بازدید : 124 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مکان برگزاری همایش PlayStation Experience 2015 در مرکز Moscone شهر San Francisco قرار دارد. مراسم سال قبل در شهر Las Vegas برگزار شده بود. Sony قول داده است که در همایش امسال، بهترین عناوین سال ۲۰۱۵ و بزرگترین بازی های سال ۲۰۱۶ را نمایش دهد. بازی های بزرگ پلی استیشن در این مراسم حضور خواهند داشت و بر طبق گفته های سونی، آنها سورپرایز هایی را برای طرفداران در نظر گرفته اند.نمایشگاه PlayStation Experience قدمت آن چنانی ندارد و کار خود را از سال ۲۰۱۴ شروع کرد و بنیانگذار آن خود شرکت سونی بود و امسال دومین دفعه برگزاری آن محسوب می شود. خلاف سال گذشته، مراسم امسال در سالن Moscone واقع در سان فرانسیسکو جریان خواهد داشت. این در حالی است که اولین بار شهر زیبای لاس وگاس میزبان این همایش بود.

|مراسم بصورت کامل با ۲ کیفیت HDTV 480p  و HDTV 720p در ادامه ی مطلب قرار گرفت|

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

psx 2015 دانلود مراسم PlayStaion Experience 2015

 

Mohammad.H.O بازدید : 47 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

NHK Wildlife – Life on the Savannah: Big Cats (2010) HDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم به پست اضافه شد|

 

big.cats.2010.cover دانلود مستند گربه های بزرگ   Life on the Savannah: Big Cats 2010

نام مستند: Life on the Savannah: Big Cats

محصول: NHK Wildlife

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۴۹ دقیقه

حجم: ۵۹۶ مگابایت

کیفیت: HDRip

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد

در شرق قاره آفریقا منطقه ای به نام ساوانا وجود دارد، ساوانا تنها منطقه ای است که میتوانید، شیر، پلنگ و یوزپلنگ ها را در یکجا پیدا کنید. دلیل آن نیز وجود غذاهای مختلف در این منطقه است، این مستند حیات وحش ساوانا را به تصویر میکشد.

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 2,581
  • بازدید کلی : 40,784