loading...
whatever you like
Mohammad.H.O بازدید : 33 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

 یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز و مجموعه آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸، ویندوز ۸.۱ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۱۰ ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ را هم کرک می کند.برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد. تیم دانلودها امیدوار است این برنامه برای شما کاربران گرامی مفید واقع شود.

 

KMSpico  فعال سازی کامل ویندوز و آفیس خود با KMSpico 10.1.8.2 Final + Portable

 

Mohammad.H.O بازدید : 1929 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

اگر می خواهید ویندوز یا لینوکس را به جای Cd یا DVD از طریق فلش دیسکتان نصب کنید ، Rufus نام یک نرم افزار کوچک و کاربردی می باشد که در فرمت و ایجاد درایوهای USB قابل بوت کمک می کند . مهم ترین تفاوت این نرم افزار با سایر نرم افزار ها سرعت این برنامه است ! در نرم افزار Rufus کافیست مسیر درایو Usb را انتخاب و فایل ISo که قابلیت بوت داشته باشد پیدا کند را به Rufus بدهید . توصیه ما این است که حداقل از یک فلش هشت گیگابایتی استفاده نمایید . Rufus به صورت قابل حمل و نیاز به نصب ندارد . این نرم افزار متاسفانه از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند .

 

Rufus%202.2 نرم افزار ساخت Usb درایو Rufus 2.2.668

 

Mohammad.H.O بازدید : 23 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همراه ۴نسخه دیگر از ویندوز ۷ با آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۱۲٫۱۲٫۲۰۱۵، گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

|Windows 7 X86 X64 AIO 33in1 OEM en-US Dec 2015-Generation2|

 

Win.7.Ultimate.Cover دانلود آپدیت دسامبر ۲۰۱۵ ویندوز ۷ – Windows 7 x86/x64 33in1 OEM December 2015

 

Mohammad.H.O بازدید : 23 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)
 

Koingo Software Data Guardian 1.8.2. نام نرم افزاری است که از دو اصل مهم در زندگی امروزی یعنی امنیت و مراقبت ، حفاظت می کند. این نرم افزار یک دیتابیس امن هست که توسط یک کدبندی ۴۴۸بیتی تحت بلوفیش از ساخته های امنیتی شما حفاظت می کند. شما در این نرم افزار می توانید برای هر بخش از اطلاعات محرمانه خود یک کدبندی جداگانه تعریف نمایید و از دیگر امکانات آن مدیریت آسان بر تمامی این اطلاعات می باشد.

 

Data Guardian تضمین امنیت فایل های شما توسط Data Guardian v3.2.9

 

Mohammad.H.O بازدید : 35 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)
 

PDFCreator نرم افزاری متن باز و رایگان است که کاربر به راحتی و بدون نیاز به دردسرهای کرکینگ میتواند با نصب آن هر فایل قابل پرینتی را به فرمت PDF تبدیل کند و همچنین با ایجاد پسورد و محدودیت های نظیر عدم امکان پرینت گرفتن ، از فایل PDF تولیده شده خودش محافظت نماید. علاوه بر این قابلیت ، ساخت یک فایل PDF از چندین فایل PDF و به بیانی دیگر ایجاد یک فایل فایل یکتا از چندین صفحه PDF نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار است. همچنین توسط این نرم افزار علاوه بر امکان تبدیل هر فرمت قابل پرینتی به فایل پی دی اف میتوانید ، تبدیل فرمت را به فرمت هایی نظیر PNG, JPEG, BMP, PCX, TIFF, OS, EPS, PSD, PCL, RAW و SVG نیز انجام دهید. این نرم افزار با تکنولوژی AES نسبت به پسورد گذاشتن روی فایل های pdf کاربر اقدام میکند ، همچنین میتواند با ایجاد محدودیت از ویرایش و پرینت گرفته شدن فایل پی دی اف نیز جلوگیری کند. علاوه بر این قابلیت ها ، نرم افزار دارای تنظیماتی جهت معین کردن کیفیت و حجم فایل پی دی اف و… است ، کاربر میتواند این تنظیمات را انجام دهد و سپس آنها را ذخیره کند تا در استفاده بعدی دیگر نیازی به تنظیم مجدد نداشته باشد ، همچنین میتوانید چندین تنظیمات مختلف تعریف کند و هربار از یکی استفاده نماید.

 

PDFCreator نرم افزار ساخت فایل pdf از هر فایل قابل پرینت PDFCreator 2.2.2

 

Mohammad.H.O بازدید : 23 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

K Lite%20Codec%20Pack نرم افزار مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Mega Codec Pack 11.6.5

 

Mohammad.H.O بازدید : 29 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google%20Chrome نرم افزار مرورگر سریع گوگل کروم Google Chrome 47.0.2526.80

 

Mohammad.H.O بازدید : 27 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Tonec Inc Internet Download Manager v6.25.7-CrackingPatching

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.25 Build 7 Final

 

Mohammad.H.O بازدید : 33 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)
 

Uninstall Tool نرم افزاری بسیار عالی برای حذف کامل و بدون دردسر نرم افزارهای نصب شده برروی ویندوز می باشد. Uninstall Tool میتواند با سرعت ۳ برابر سریعتر نسبت به بخش حذف نرم افزار خود ویندوزها نسبت به حذف برنامه ها اقدام کند. علاوه بر سرعت بیشتر Uninstall Tool در حذف نرم افزارها ، باتوجه به حذف کامل ورودهای رجیستری و فایل های اضافی نرم افزارهای حذف شده ، به نحوی از کاهش سرعت ویندوز و به وجود آمدن خطاها جلوگیری به عمل خواهد آمد. این نرم افزار همچنین میتواند نسبت به حذف اجباری نرم افزارهایی که به صورت عادی قابل حذف نیستند نیز اقدام کند. همچنین در برخی از موارد نرم افزاری نصب می شود ولی در لیست وجود ندارد تا مراحل حذف آن انجام شود و یا به اصطلاح مخفی شده است که Uninstall Tool با شناسایی تمامی نرم افزارها حتی آنها که مخفی شده اند نیز میتواند کمک بسیاری به کاربر نماید. این نرم افزار قدرتمند را برای حذف نرم افزارهایتان انتخاب نمایید.

 

 

Uninstall Tool حذف کامل و حرفه ای نرم افزارها Uninstall Tool 3.4.4 Build 5416

 

Mohammad.H.O بازدید : 39 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و بی رقیب DAEMON Tools Ultra ابزاری پیشرفته در امر شبیه سازی CD/DVD می باشد که به شما امکان ایجاد یک کپی پشتیبان به صورت ایمیج از دیسک را می دهد. این کپی برابر اصل با استفاده از درایو مجازی DAEMON Tools می تواند بدون نیاز به نسخه اصلی دیسک در اجرای بازی و یا نرم افزار ی که به CD یا DVD خود برای اجرا نیاز دارد مورد استفاده قرار گیرد.همچنین قابل ذکر است که نرم افزار اکثر Image های محافظت شده و غیر محافظ اعم از: Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks و… را اجرا می نماید مثل اینکه CD/DVD اصل برنامه را در اختیار دارید! همچنین خود برنامه نیز قادر است از تمام سی دی و دی وی دی ها فایل ایمیج iso تهیه کند.

 

 
Mohammad.H.O بازدید : 47 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

این مجموعه از تصاویر زمینه شامل با کیفیت ترین تصاویر با موضوع فضا و اشیا پیرامون آن می باشد. شما در این دوره می توانید تا والپیپرهای زیبایی را در زمینه های مختلف و اکثرا سیاه و با فضای پیرامون کهکشان داشته باشید و آنها را برای دسکتاپ خود تنظیم نمایید. این مجموعه شامل بهترین و زیباترین تصاویر بوده و امکان استفاده برای کارهای هنری را نیز دارا می باشد.

 

100 Space Fantasy Wallpapers

 

100 Space Fantasy HD Wallpapers Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 100 والپیپر فضای فانتزی

Mohammad.H.O بازدید : 47 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

در این مجموعه از تصاویر زمینه برای شما کاربران محترم دانلودها تصاویری با زمینه های زیبا و موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه را می توان از جدیدترین والپیپرهای سال ۲۰۱۵ دانست که به تازگی ارائه شده اند و سبک های مختلف هنری را شامل می شود. پس این مجموعه را دریافت گرده و به دسکتاپ خود روح تازه ای را اعطا نمایید.

 

60 Amazing Rendering HD Wallpapers

 

60 Beautiful Rendering HD Wallpapers Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 60 والپیپر گوناگون

 

Mohammad.H.O بازدید : 19 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

این مجموعه از تصاویر زمینه که به صورت گوناگون و پر از موضوعات مختلف قرار داده شده است شامل تصاویری رنگی و مدرن و گاها نیز تصاویری با چاشنی کلاسیکی می باشد که مطمئنا برای تمام سلیقه ها مناسب می باشد. از بارز ترین ویژگی های این مجموعه می توان به با کیفیت بودن تصاویر و همچنین جدید بودن آنها نیز اشاره کرد. هم اکنون می توانید این تصاویر زمینه را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید. 

 

33 Wallpaper on a Desktop

 

33 Wallpapers on a Desktop Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 33 والپیپر برای دسکتاپ

 

Mohammad.H.O بازدید : 33 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

در این مجموعه از تصاویر زمینه می توانید والپیرهای زیبایی را که با زمینه رنگی و بسیار زیبا طراحی شده اند را مشاهده نمایند. این تصاویر که برای دانلود قرار داده شده اند دارای بهترین کیفیت می باشند و مناسب برای استفاده در کارهای گرافیکی و هنری و به خصوص استفاده به عنوان والپیپر در دسکتاپ ویندوز می باشند. تصاویر پیش رو دارای کیفیت بالایی می باشند که همگی از ویژگی های بارز این مجموعه می باشد.

 

60 Beautiful Macro HD Wallpapers

 

60 Beautiful Macro HD Wallpapers Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 60 والپیپر گوناگون با زمینه زیبا

 

Mohammad.H.O بازدید : 21 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

در این پست برای شما عزیزان دومین سری از والپیپرهای مخصوص فصل پاییز را قرار داده ایم که امیدواریم مورد رضایت شما واقع شود. این والپیپرها با زمینه نارنجی و زرد به چشم می آیند و شامل تصاویر بسیار زیبایی با زمینه پاییزی هستند که سعی در نمایش ویژگی های خارق العاده این فصل دارد. این مجموعه شامل ۵۰ والپیپر جذاب و با کیفیت بسیار بالا می باشد که مناسب استفاده در تصویر زمینه دسکتاپ و همچنین کارهای هنری و فتوگرافی می باشد. هم اکنون می توانید این تصاویر را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

50 Beautiful Autumn HD Wallpapers

 

50 Beautiful Autumn HD Wallpapers Cover%28Downloaha.com%29 دانلود مجموعه 50 والپیپر پاییزی

 

mohammad.f بازدید : 23 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

..:: همراه آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار ::..

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

mohammad.f بازدید : 335 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

 

Microsoft Office Select Edition 2016 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2016 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید. 

Mohammad.H.O بازدید : 51 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

Adobe AIR با اجرای یک سیستم بندی مناسب زمانبندی برای کامپیوتر قابلیت استفاده از برنامه های توسعه یافته ادوب را فراهم می آورد. می توانید با این برنامه پلاگین های مختلف HTML را اجرا کرده و همچنین با اجرای برنامه های توسعه یافته جاوااسکریپت و آجاکس برنامه های تحت وب را به خوبی اجرا و همچنین قابلیت های جدید از دسکتاپ خود را مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe AIR را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

..:: نسخه ویندزو و مک ::..

 

mohammad.f بازدید : 23 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

DriverMax نرم افزار قدرتمندی به منظور آپدیت و بروزرسانی درایورهای مختلف سیستم می باشد که تازه ترین نسخه آن به تازگی برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. شما با ایت برنامه می توانید لیستی از درایورها را داشته باشید و به صورت کاملا بروز آنها را دانلود و نصب نمایید. ارائه گزارش ها و همچنین اطلاعیه های مختلف برنامه از دیگر ویژگی های برنامه می باشد.

mohammad.f بازدید : 23 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

..:: نسخه ویندوز و مک ::..

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

Mohammad.H.O بازدید : 123 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

نسخه All-in-One (به اختصار: AIO) ویندوز ۱۰ منتشر شد! این نسخه دارای تمامی ریلیزهای ویندوز ۱۰، در یک فایل ISO با حجم بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های این نسخه، می توان به وجود دستورات اجرایی که تنها با یک کلیک کار می کنند اشاره کرد. این دستورات شامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز، غیرفعال کردن Windows Defender، غیرفعال/فعال کردن Telemetry و وجود فعال ساز و کلیدهای رسمی برای فعال سازی هرچه راحت تر ویندوز شما اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل ویندوزهای موجود در این پکیج و هم چنین سایر مشخصات و دانلود به طور کاملا رایگان با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این نسخه دارای محتوای اوریجینال ویندوز ۱۰ به همراه کلیه آپدیت ها تا تاریخ ۱۵نوامبر ۲۰۱۵ می باشد.

Windows 10 5in1 10586 x64/x32 en-US Nov2015 TechTools

 

Mohammad.H.O بازدید : 33 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRar 3.93 (x86 – x64) Final Full Version : 

- امکان تکه تکه کردن فایلهای بزرگ

- بالاترین حد فشردگی در مورد اکثر فایلها

و...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 2,526
  • بازدید کلی : 40,729